This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    Terus taip tanpa tekan backspace.
    Assalamualaikum. Okay harini aku nak cuba taip tanpa tekan backspace. Kalau banyak typo tu means aku aku t eh salah salah yang t tadi tu tertekan pulak. Okay sambung balik kalau aku banyak typo tu menas eh salah lagi, men cis salah l;agi eh salah lagi kimak ah. Akau n babi ah salah lagi, aku nak taip kalau aku banyak typo tu means aku ni bukanlah writer yang baik haha tak memasal je. Haaa ni baru betul takda typo. Hmm aku bosan ni tak tahu nka buat apa. Eh ada salah lah tadi aduhh. K terus terus. Homework kau eh kau pulak aku nak taip aku lah tadi ciss. Homework aku dah siap dah. Ikut jadual waktu susun buku pun dah siap. Tinggal siron eh siron pulak iron lah. Iron baju je belum takpe malakm babi salah lagi malam nanti jlr kimakmkimak kimak salah ;lagi aduhhhhhhhhh. Dari sini dah nampak yang aku ni memang bukan men eh bukan men penaip yang teri eh bukan teri teror. Aku buat entri macam ni saje je nak tengok sa duhh salah lagi saje je nak tengok sejauh mana teruk typo aku. Biasanya orang yang banyak typo ni dia taip dengan selaju lajunya haha kan kan kan? Aku lah tu. Tu yang banyak typo tu. Yes yang ni takda typo hahahaha. Okaylab bhe babi babi babi salah lagi banyak aku nak cakap babai pun susah. Okay bye.




    Post by Reen Azreena @ October 14, 2012 | 0 Comments