This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    2 Days To Go.

    Assalamualaikum.
    2 days more to SPM. Dekat gila weh memang dekat gila gila gila. Macam dah tak boleh nak hitung lagi dah.
    Pagi tadi form5 semua tak belajar. Kitorang duduk dewan je satu hari ini. Well cikgu bagi taklimat and tips pasal SPM minggu depan. Memang panjang lebar selebar lebarnyalah taklimat yang cikgu bagi. Ada cikgu yang bagi kata-kata terakhir sebab harini last jumpa cikgu-cikgu semua. Sebelum balik, kitorang semua salam, cium-cium, peluk-peluk cikgu semua. Ada budak yang melalak-melalak menangis. Cikgu pun ada yang menangis. Hmm sedih pulak aku tengok diorang menangis. Kenapa diorang menangis? Terharu ke? Sedih ke? Menangis ke? Eh.




    Post by Reen Azreena @ 2.11.12 | 0 Comments