This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    Day 2.

    Assalamualaikum
    Harini exam BI. Bagi aku, soalannya memang senang. Paper 1 senang paper 2 pun senang. Alhamdulillah aku boleh jawab. Tapi aku rasa sedikit terkilan sebab aku salah buat format letter tu. Sepatutnya adress and singnature kena buat belah kanan tapi aku buat belah kiri. Hmmm cuainya aku. Kenapa aku boleh buat salah ni. Benda senang je tu. Dah hilang markah dekat situ sebab salah buat format. Dah dah dah jangan dikenang. Paper 2 alahai soalan dia... Senang gila weh. Ada dialog lawak. Dan ada summary yang memang menyentuh hati si pembaca cewahh. Cerita pasal Amir. Semua budak form5 cerita pasal Amir ni dekat Twitter sampai naik trending weh. Budak yang tak tahu semua sibuk nak tahu. Kalaulah korang baca apa yang kitorang baca, confirm basah kertas BI korang tu.
    So, buku BI pun dah boleh buang. Dan dan dan dan esok paper sejarah *petir sambung menyambung*




    Post by Reen Azreena @ November 06, 2012 | 0 Comments