This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    New Life.

    Assalamualaikum
    First of all, i'm sorry for ignoring my blog.
    Hm perasan background baru? Hm nampak macam simple sangat kot. Rindu pulak background lama. Pink gitu. Jambu gitu. Malas nak tukar tukar lagi. Lantak. Asalkan orang boleh baca entri.
    Kehidupan aku sekarang dah lain. Kalau dulu macam takda life. Tiap tiap hari buat benda yang sama. Sekarang aku dah kerja. Lawak kan? Hahahahahahahahahahaha gelaklah. Aku sendiri tak percaya yang aku dah kerja. Yelah sebelum sebelum ni pun aku memang tak pernah bekerja. Tak berapa reti nak berdikari. So ni first time ah. Okay sekarang aku dah rasa macam mana susahnya bekerja. Macam mana penatnya bekerja. Start kerja 17hb 2. Hm catat catat. Tengok nanti sampai bila aku boleh bertahan. Niat hati ni rasa macam nak cukupkan sebulan je pastu belah lah. Hm tapi ramai yang suruh aku stay je. Kerja aku ni taklah penat sangat. Oh ye lupa nak bagitahu. Aku kerja dekat R&R Pagoh Utara. Kedai cenderamata/kraftangan tulah. Kerjanya serious taklah penat sangat. Banyak duduk duduk je. Duduk duduk tu jelah yang membuatkan pinggang aku sakit. Sana takda wifi. So aku beli internet yang sehari RM2 tu. Faham faham jelah, line lembap nak mampos. Aku nak tweeting pun sekat sekat. Hm cedih. Time cuti sekolah, ohoii jangan tanya. Customer memang ramai. Kalau hari hari biasa tu, hm tak penat ah. Yang aku tak suka bila aku kena berkomunikasi dengan orang cina. Bukan orang cina malaysia, orang cina yang dekat negara china tu. Nak beli barang, dia guna bahasa dia je. Kau ingat aku faham? Kalau ye pun nak datang malaysia, at least belajarnya speaking dulu. Memanglah aku tak terror sangat bi ni tapi at least i can understands you. Hm workmates aku pun baik baik, sporting sporting and comel comel. Aku yang paling muda dekat situ. So semua akak akak lah. Hm apa lagi nak cerita. Hm tulah jelah kot. Bye.




    Post by Reen Azreena @ February 19, 2013 | 0 Comments