This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    cerita bulan puasa
    Assalamualaikum
    Sekarang dah 18 ramadhan. Memang jangan tanyalah aku puasa setakat ni penuh ke tak. Perempuan kannn. Penat berpuasa dekat kuim ni. Dahlah dari hostel nak pergi fakulti tak boleh belah jauhnya. Banyak berjalan. Lapar tu tak rasa sangat, haus haus haus. Dah nama pun puasa kan. Kena tahan lapar, tahan haus.
    Assignment semakin hari semakin banyak. Semakin aku penat semakin stresslah aku. Boleh jadi hipotesis. Adat lah. Sekolah mana yang tak ada kerja sekolah. IPT mana yang tak ada assignment.
    Sedih kot bila dapat tahu yang aku dapat cuti raya 10 hari je. Je. Kuim bagi cuti 2hb pastu raya keempat dah kena balik kuim peh macam tak ada function je. Rumah sape je ni aku dapat raya selama 4 hari tu? Berapa ringgit je duit raya yang aku dapat nanti? Muehehe duit raya je aku fikir. Aku hidup dah 18 tahun. So aku buat kajian semakin meningkat umur kita, semakin besarlah nilai duit raya yang akan kita dapat. Aku tak kira, aku nak tambah cuti sendiri.
    Pulaknya naik cuti raya je ada mid term. Ada lecturer yang kejam sebelum cuti raya ni atau dalam kata lain 'minggu depan' dia nak buat mid term. Dengki. Tak nak kitorang excited sangat nak raya leteww. Mana nak study, mana nak buat assignment haishh.




    Post by Reen Azreena @ July 27, 2013 | 0 Comments