This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    Day 1
    Assalamualaikum.
    First sekali aku nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan. Bulan yang kita semua nanti nantikan. Ada yang nak puasa cepat cepat sebab dah excited sangat nak raya. Ye akulah tu. Tapi tu bukan faktor utama. Semua orang islam tahu apa tujuan kita berpuasa kan?
    Yang paling menyedihkan bila aku tak dapat sambut ramadhan pertama dengan family. Serious aku menangis sebab tu. Aku yang kononnya perempuan yang tabah ni pun boleh menangis. Hm so aku sambut ramadhan pertama dengan kawan kawan kolej je. Alamak bateri dah low habis ni sambung nanti kbye




    Post by Reen Azreena @ July 10, 2013 | 0 Comments