This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    Day 3
    Assalamualaikum
    Entri bawah tergantung. Aku malas nak teruskan. Malas malas malas tu cerita sedih.
    So lets carry on. Harini hari ketiga kita berpuasa. Macam mana? Penuh tak setakat ni? *krik krik*
    Semalam hari khamis aku balik rumah. Akhirnya dapat jugak aku berbuka dengan family. Tu pun tak whole lah. Ayah takda, kakak takda. Sabtu atau ahad ni inshaAllah semua dapat berkumpul sahur sama sama dan berbuka puasa sama sama. Sememangnya aku lebih suka berpuasa dekat rumah daripada dekat kuim sana tu ha. Dahlah penat berjalan sana sini. Sahur pun makan roti bakar je. Aku dekat rumah ni makanan mewah. Ye memanglah sahur dengan buka ni kena bersederhana je tapi dah mak masak macam tu kan, aku makan jelah hehe.
    Sepertimana semua dah sedia maklum, kalau dah dekat rumah, assigment semua ke laut. Laut mana tu suka hati nak laut mana. Tapi sebab ada assigment yang perlu disiapkan dengan segera geranya sebab khamis ni dah kena present so aku dah siapkan. Tak siap sepenuhnya tapi kerja aku dah siap yang lain biar eka dengan ayu settlekan. Kalau aku buat semua, bak sini markah semua kasik aku. Itu assignment psikologi. Yang pengajian malaysia punya assignment nak kena hantar isnin ni tapi aku boleh selamber je balik rumah tak bawak buku tu. Dah nampak dah, ahad malam isnin ni aku bersengkang mata buat assignment tu semua. Yang assignment kaunseling ni pun masalah. Nak kena hantar minggu depan jugak haih mana tak stress. Takpe yang ni aku gunakan bantuan internet kehkehkeh.
    Okaylah bye.




    Post by Reen Azreena @ 12.7.13 | 0 Comments