This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    Masa
    Assalamualaikum.
    Alhamdulillah dah 11 hari kita berpuasa. Pejam celik pejam celik, cakkkk dah nak raya kan weeeeeeeee tak sabarnya.
    Biasanya kan hari khamis ataupun jumaat aku dah tergogok dekat rumah ni tapi kali ni, hari sabtu baru aku dapat balik rumah. Memang takda function langsung okay balik rumah hari sabtu sebab esoknya hari ahad dah kena balik kuim semula tapi tu semua letak tepi. Asalkan aku dapat balik. Pagi tadi ada koko. Katanya sem 1 sampai sem 3 diwajibkan. Katanya lah tapi ramai jugak yang tak pergi. Aku mula mula semangat gak nak pergi last last tak pergi. Buang karen je. Tahu hari jumaat tu aku dah balik tapi tak boleh jugak sebab kelas aku ada latihan choral speaking. Haa ni ceq nak habak, choral speaking ni memang best. Tapi kalau dah classmates semua tak nak bagi kerjasama, ada yang ikut kepala dia je hm bukan nak mengutuk lah kan tapi ni kenyataan, siapa je yang semangat nak berlatih? Pertandingan choral speakingn tu hari selasa and you know what? Hari isnin ni aku ada test bahasa arab woi. Selasanya pulak test tilawah al quran. Sememangnya masa mencemburui kita. Mana nak berlatih choral speaking, mana nak study haihh. Dengan assignmentnya lagi tak siap. Kesian kau reen. Mesti kau stress kan? Eh mestiiiii.




    Post by Reen Azreena @ July 20, 2013 | 0 Comments