This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    cuti raya
    Assalamualaikum
    Memang awal. Hari khamis aku dah balik muar. Bukan nak kata takda kelas. Sebenarnya ada tapi sebab semua buat muka kesian jumpa lecturer please batalkan kelas dan dengan berperikemanusiaannya lecturer bagi. Dia pun nak balik kampung jugak ye tak? Eh serious entah tak tahu kenapa masa nak balik muar tadi aku rasa excited gila. Excited aku tu macam dah 2 bulan tak balik rumah padahal tiap tiap minggu balik. Yang siotnya kawan aku semua dok gelakkan tengok barang yang aku nak bawak balik. Amek kau satu bagasi aku angkut bawak balik rumah. Ni baru cuti raya belum cuti sem lagi.
    Mood nak raya tu tak berapa nak rasa sangat sebab assignment menimbun. Dahlah susah, banyak pulak tu hm mana nak raya mana nak buat assignment hm.




    Post by Reen Azreena @ August 01, 2013 | 0 Comments