This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    16 September
    Assalamualaikum

    16 September adalah hari pembetukan Malaysia. Tahun bila tak ingat. So selamat hari terbentuk, malaysia *baling tepung*
    Sebelum ni aku suka hari isnin. Suka sangat sebab hari isnin aku ada satu kelas je. Kelas bahasa arab. Tapi 16 september hari isnin ni aku tak suka. Harini jelah. Sebabnya cuti malaysia ni jatuh pada hari isnin. Jatuh lah hari esok ke rabu ke khamis ke jumaat ke yang kelas kelas berderet straight tu haih. Serious cuti lama lama ni membuatkan aku lagi malas nak balik kuim. Malas nak cakap banyak. Pukul 3 kang aku dah gerak balik kuim. Nak diikutkan aku nak balik esok je tapi sebab akak aku kena balik cepat hm ikut jelah. Tengoklah kalau aku dah ada lesen, dah ada kereta sendiri nanti memang kalau takda kelas je aku terus cabut balik. Okay bye




    Post by Reen Azreena @ 16.9.13 | 0 Comments