This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    fly
    Assalamualaikum
    Fly. Kerja budak budak asrama. Student paling menyampah bila dengar "cuti minggu ni dibekukan". MPM memang dengki time cuti panjang ni lah baru diorang sibuk nak buat program. Tak bagi peluang langsung. Kesian yang duduk jauh jauh tu tak dapat balik. Dahlah cuti lama. Lama tak lama, cuti sebenarnya 4 hari je. Well cuti 4 hari tu aku boleh jadikan cuti seminggu ekekeke. Hari rabu aku dah cabut balik. Berani aku skip kelas pisko. Dahlah lecturer garang. Classmate dah warning suruh text lecturer pisko tu bagi sebab kenapa tak datang kelas dia. Banyak jugak kelas yang aku skip. Aku ni bukanlah selalu ponteng sebab tu aku berani buat. Aku tak buat sorang sorang. Hidup pulak aku. Nak buat jahat mesti kena ada geng. Nanti terima padahnya sama sama. Bulat. Bulatlah yang sekepala dengan aku. Selamber je kitorang keluar tak letak kad. Kalau letak mampuih tak lepaih. Keluar pun tak toleh pak guard dah haha nasib baik dia tak tanya apa apa. Dah balik awal tu mulalah aku nak menganjing kawan kawan yang balik lambat dan yang lebih sedih lagi tak balik langsung wkwkwkwkwkwkwk
    Sekian sahaja cerita hari ini. Bye.




    Post by Reen Azreena @ September 13, 2013 | 0 Comments