This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    euww exam tomorrow
    Assalamualaikum

    Seems cant believe that esok dah start final exam. Paling syoknya lagi awal awal dah paper malaysian studies. Study pengajian malaysia ni sama je stressnya macam study math. Aku bet 99.99% yang tak minat dan takkan pernah minat subjek sejarah ni. Entah kalau yang betul betul minat tu pun she/he must be so pandai. I want this exam ends super fast. Not to be proud or anything lah ey, i just want to get over it. Gila tak cuak. Final exam kot. Tak pass kena repeat paper atau lebih teruk lagi, repeat sem. Membaziaq masa hang tahu dok. Cuak tu perspektif. Aku tak sabar nak cuti sem ni. Tak fikir lagi pun cuti sem ni nak buat apa. Just tak sabar je.
    Harap ill do my best and get the best result (dekan atau lebih cemerlang lagi 4flat inshaAllah)




    Post by Reen Azreena @ October 06, 2013 | 0 Comments