This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    selamat cuti hari raya haji
    Assalamualaikum

    Memang seronok dapat cuti seminggu sempena cuti hari raya haji ni walaupun aku ni tiap tiap minggu balik rumah. Entah. Homesick aku ni kronik dia lain macam. Homesick tak homesick, hati aku memang tak tenang kalau satu hari tak tengok muka mak aku. Nampak tak anak solehah?
    Exam. Final exam. Five papers more and im done. Few more days and then cuti semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm amboi excited. Gila kau tak excited. Cuti sem tu. Lama kot cuti. Sebulan lebih i guess dah nak dua bulan jugaklah. Havent planned apa yang aku nak buat masa sem break ni. Kerja? No. Menternak lemak? Mak confirm membebel. Goyang kaki? Mak akan goyangkan batang penyapu. Ambil lesen? InshaAllah.




    Post by Reen Azreena @ October 11, 2013 | 0 Comments