This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    berhenti kuim
    Assalamualaikum.

    Akhirnya. Berhenti jugak aku dari kuim ni. Bukan aku tak suka belajar sana. Best. Course kaunseling ni senang. Kerja dia psiko orang je tapi aku tak minat lah. Tak mencabar ecehhh. Rasa sayang nak tinggalkan kuim kesayangan tu adalah jugak.
    Aku dapat kktm. Dekat rembau most wanted yoww haha dapat course yang aku minat pulak tu, interior design. Tak dapat jadi architect, jadi interior designer pun okaylah. Architect jugak. Interior architect. Rasanya course ni sama je susah dia dengan course senibina. Cuma id ni bawah senibina jelah. Tapi kalau dah minat semua benda jalan. So yeah aku berhenti kuim, tolak poli dan ini keputusan aku, masuk kktm. Memang membazir masa pun aku ni. Bazir dah satu sem.
    Nak berhenti kolej ni bukan senang okay. Banyak benda nak kena settle. Lagi lagi macam aku ni nak kena stopkan ptptn lagi haih leceh kot. Tak memasal je aku kena bayar balik dekat ptptn 4k padahal yuran sem 1 aku baru 2k lebih. Ujrah dia makan banyak sangat.




    Post by Reen Azreena @ November 29, 2013 | 0 Comments