This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    kecik hati
    Adik beradik. Akak berakak. Abang berabang.

    Paling sedih bila mak ayah lebihkan adik beradik yang lain daripada kita sendiri. Lagi sedih bila mak ayah bandingkan kita dengan adik beradik yang lain.
    Aku sebagai anak perempuan yang last atau nak menyenangkan cerita aku anak ketiga daripada empat beradik. Sepatutnya aku dimanja manjakan oleh mak ayah. Sepatutnya lah. Tak manja sangat pun takpe sebab aku bukannya anak bongsu pun kan. Hm aku tak kisah pun semua tu. Aku tak mintak pun mak ayah manja manjakan aku. Tapi aku ni memang selalu dimanja manjakan. Keling. Apa yang aku mintak, apa yang aku nak 90% aku boleh dapat. Nampak tak manja dekat situ? Hm bolehlah.
    Paling menyedihkan bila mak ayah lebihkan adik beradik yang lain daripada kita. Aku perasan mak selalu lebihkan kakak aku dengan adik aku. Aku sedar aku ni jahat selalu buat masalah. Memang tak layak nak dapat layanan istimewa. Malas je nak cerita. Aku ni dah kira bukak aib keluarga sendiri haih bersabarlah wahai hati. Takkan dengan adik beradik sendiri pun nak jealous. Hm dah ah bye




    Post by Reen Azreena @ 24.11.13 | 0 Comments