This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    ni baru cuti nama dia
    Assalamualaikum

    Cuti sem nilah baru aku dapat rasa betul betul punya cuti. Sebabnya aku cuma bangun tidur, mandi, makan, tengok tv, solat, main internet, tidur. Buat perkara yang sama hari hari. Keluar rumah pun tak. Rasa lifeless pun ada jugak. Entahlah tak rasa pun nak cari kerja ke apa. Kawan kawan ajak keluar pun ada je alasan aku nak bagi. Heh.
    Hm dengan dukacitanya nak bagitahu yang aku tak dapat kktm tu. Ingatkan senang je nak masuk kktm ni. Susah dia macam apply upu je. Rasa penyesalan sebab tak belajar rajin rajin masa sekolah dulu tu makin membuak buak sekarang. Ada orang cakap dia apply kktm ni dua tiga kali pun jugak tapi tak dapat jugak. Apa benda entah sebenarnya mara ni nak hm aku tengah dalam konflik sekarang. Sama ada aku nak teruskan diploma pengajian islam kaunseling ni ataupun............... berhenti kuim ni pastu masuklah mana mana kemahiran. Ala baru belajar kaunseling dengan psikologi ni satu semester memang ah belum boleh nak motivasikan diri sendiri ecehh. Serious aku tak boleh nak buat keputusan...




    Post by Reen Azreena @ 8.11.13 | 0 Comments