This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    akhirnya
    Assalamualaikum

    Aku bukan lagi pelajar kolej universiti islam melaka. Semalam 4hb 12 berakhirlah kehidupan aku dekat kuim tu. Sememangnya leceh nak settlekan surat berhenti ni semua. Nasib baik aku datang time kuim takda orang. Budak junior pun masa tu tengah orientasi. Penat jugaklah pergi sana sini nak mintak tandatangann dekan fakulti, staff staff tu semua. Time tengah nak hantar borang berhenti tu ada sorang budak perempuan cun gila tegur aku. Dia pun nak berhenti. Padahal baru kenal tapi aku dengan dia berbual macam dah lama kenal. Nilah bestnya kalau kita peramah sangat. Sedih cerita dia. Aku ingat dia berhenti kuim sebab nak masuk tempat lain tapi rupanya dia nak kerja. Mak ayah dia tak kasik dia sambung belajar. Kesian gila. Berbual dah rancak tapi masa tak mengizinkan dan kitorang terus bawak haluan masing masing ayat tak boleh belah sampai nama dia pun aku lupa nak tanya. Nombor phone pun lupa gila nak mintak. Sayangnya dapat berkawan macam tu je. Serious dia memang sporting plus lawa plus tinggi plus suara merdu. Dia pun budak muar. Memang kecik sangat pun muar ni kalau aku nak cari dia.




    Post by Reen Azreena @ December 05, 2013 | 0 Comments