This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    musim hujan
    Assalamualaikum

    Sememangnya bulan disember adalah bulan hujan. Ni dah dua hari hujan tak benti benti. Sejuk dia pehhh macam duduk dekat london. London punya sejuk macam ni ke? Cettt cakap macam pernah pergi sana je.

    Aktiviti pada musim hujan:
    1) Bangun lambat sebab katil suruh tidur lagi
    2) Selibung dalam selimut sebab sejuk dia sangat sangat
    3) Makan sebab hujan hujan perut memang sentiasa lapar. Sentiasa
    4) Satu hari tak mandi tapi bila mandi, rasa macam mandi dekat air terjun pagi pagi tak pun malam malam
    5) Rasa macam nak buat campfire dalam rumah pun ada. K ni mustahil
    6) Sidai baju dalam rumah. Tu pun kena dua tiga hari baru kering
    7) Tv tidak dilupakan
    8) Internet lagi tak boleh diendahkan






    Post by Reen Azreena @ 2.12.13 | 0 Comments