This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    selamat hari lahir kepada diri sendiri
    Assalamualaikum

    Well today is my birthday. My 18th birthday. Makin tua rupanya aku ni. Makin tingginya pun tak jugak. Makin matang tu memang boleh rasa sendiri lah sebab aku punya pemikiran pun acah acah orang tua punya pemikiran. Macam biasa, maxis is the earliest one to wish. Adalah sorang dua yang aku anggap kawan baik tapi hampeh sampeh tak wish pun. Mungkin dia tak ingat atau mungkin dia takda kredit nak msg or call? Ah walaupun aku dapat free call aku malas je nak desperate call diorang pastu cakap "weh harini birthday aku" "weh sampai hati kau lupa harini birthday aku" lantak lantak.
    Entri pendek tapi sangat bermakna kakakakakakaka bye




    Post by Reen Azreena @ December 17, 2013 | 0 Comments