This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    Result dah keluo
    Assalamualaikum dan salam satu malaysia. Haaa keluar pun result. Mara ni lain kali keluarkanlah result tu cepat sikit. Tak tahu ke kitorang tak sabar nak tengok result hasil usaha kitorang? Hahaha so walaupun result aku ada peningkatan tapi aku still tak puas hati. Taknak setakat dekan, aku nak 4flat. Amboi tak bersyukur. Hm ye ye thank Allah for the result. Dapatlah jugak aku merasa jadi budak dekan kahkah. Tu aku cakap dengan adik adik diluar sana. Yang failed dalam pt3 tu ke, jangan give up dalam hidup dik. Akak ni pun dulu masa pmr dapat 1A je. Ni kat ipt tuptap A berderet. Kalau takde rezeki kat pt3 ke spm ke, rezeki menanti anda di masa hadapan. Sekian sahaja tazkirah hari ini. Wabillahi taufik walhidayah wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.




    Post by Reen Azreena @ December 24, 2014 | 0 Comments