This Is The Life About
The Owner


Do pronounce my name correctly, Azreena. I was born on 1995. I am such a good person. Trust me if you nice to me, i'll be nice to you. It seems fair enough.

  • Story
  • About
  • Message


    tak tahu nak letak tajuk apa.
    Assalamualaikum people. Yeah im back for a long time. nak cakap busy takda masa nak update blog takdalah busy sangat. aku ada je masa huha sana sini. nak kata takda cerita yang nak update, eh banyak sangat ni cerita. cumaaaaaaa tak terasa nak bukak, suka hati aku lah kan. okay haritu kawan kawan aku (ramai tau ramai) stalk blog aku ni depan mata aku sendiri. aku tak boleh nak buat apa. aku pun biar jelah takda apa pun yang nak disorok. sekali diorang bukak blog ni fuyoooooo panjangnya karangan hahaha padan muka diorang malas nak baca. Ni aku tengah cuti seminggu yang diluluskan oleh aku sendiri. i mean cuti yang aku buat sendiri. sape suruh kktmr tak bagi cuti, kan aku dah break the rules. aku dah pecahkan rekod sebulan lebih tak balik rumah. kau rasa penyakit homesick boleh bertahan ke kalau dah lama sangat tak balik? haaa ni cuti bukan sebarang cuti. ni cuti study week. naik cuti ni terus exam. oleh sebab pointer sem lepas aku turun so sem ni aku kena study more harder. jangan cakap pakai angin je tau reen. usaha tu usaha. tak dapat high score dekat projects, aku kena score habis habis subjek teori. kali ni taknaklah setakat dekan, aku nak 4flat hahahahahahahahahahahahaha tinggi betul cita cita. tahanlah sikit lagi dua minggu je ni pastu habislah sem 4. sem 5 would be more tough pastu praktikal pastu habis. kan kejap je tu. setahun tu tak lama pun hahahahahahaha banyaklah tak lama. kalau kahwin tu dah boleh dapat anak sorang. haish jauh lagi. taknak pun kahwin awal. jauh lagi aku nak pergi. cerita study dulu pastu kerja sambil tu collect duit and go on travel the place i wanna go. kahwin tu cerita nantilah. umur dah 20 ni aku dah malas nak fikir pasal boyfriend apa semua. nak kenal orang pun dah malas. yang dah kenal ni pun belum tentu ada gunanya. ops hahaha (smile monyet tutup mulut) Banyaklah kalau aku nak share cerita aku selama berbulan bulan aku tinggalkan blog ni. nanti ada masa aku main trowback jelah ye. okaylah bye assalamualaikum.




    Post by Reen Azreena @ November 24, 2015 | 0 Comments